ada ke pengikut?

Thursday, December 24, 2009

PESANAN ABG JAI!



Yang sebenarnya dah lama abg jai suruh claim award ni.Tapi nak buat cane aku baru je pandai main ngn blog2 ni...Aku memaksa diriku untuk pandai untuk menjaga hati kawan-kawanku dan abg jai skali yg suh claim award ni.Tak sangka lak abg jai pilih aku sebagai penerima award pink ni.kui3.

>> 5 fakta menarik tentang pemberi award nih..

^ Abg jai abg angkat adik kesayangan aku...sejak form five...

^Aku kenal dia masa hari sukan mpi (maktab pendidikan islam) or sekarang dh tukar nama Maahad Pendidikan Islam.

^Yang aku tahu setakat ni: makwe abg jai namanya Kak Anis.Dh jumpa dah..cute cam dia...(sukala tu abg jai)

^ Abg jai telah bertukar menjadi seorang yg peramah.Setahu yg aku knl dari adik aku abg jai ni pendiam dulu...hihi jgn marah...

^ Dan last skali hubby aku pun knl dia!


>>Tulis 10 fakta/hobi tentang diri sndiri sbelum memilih penerima award seterusnya..

> klu tny hobi sekarang duk layan face book tiap2 hari slg wifi ok kt umah aku ni.

> Kompang,gamelan,angklung makanan febret aku kat institut perguruan islam.

> Most important,sayang dan cinta tahap gaban pada kekasih hatiku yg sorang tu selepas Allah dan Rasul.(my luvly hubby)

> Suka create sajak kadang2.(yg dlm blog ni akula yg reka sume...)

> Novel pun aku suka layan dan tgh create sikit2...(Nantikan kemunculan novel aku tau?)

> Jalan-jalan pun suka gak tambahan lak hubby aku suka bawa aku jalan2 sana sini.

> Blaja de 2 tahun lagi.Praktikal sebulan kat sekolah...(tak tahu lg sekolah mana)

> Baby belum ada (soalan yang selalu org tny aku)

> Atas aku sume abg,aku anak pompuan sulong,de adik pompuan sorang then yg last lelaki.

> Aku baru nk try meniaga kain pasang batik canteng ni...sape nak leh ar order.(harga leh runding.Pompuan=kain pasang lelaki=baju kemeja batik lengan panjang)


>> Pilih penerima award seterusnya..n describe tentang mereka..

Zahira* Adik pompuanku

Bazryanna *friend kls sebelah

Hasinah * yg suruh aku tulis blog

Wan Hafizah (Nor Dhuha Wan)* sbb blog dia lawa

Zaidi Mohd. Nawawi* blog dia aku tak pernah baca.hehe

Kalau anda yang tercalon di atas nak claim award masing2 go on la...saya suka je!;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...