ada ke pengikut?

Thursday, December 15, 2011

BAUCER KFC FREE

Semalam punyala excited sbb kawan-kawan berkongsi tentang baucer KFC free di FB. Baru je penulis ingat nak kongsi dengan sahabat-sahabat di sini.Sekali semalam KFC menyatakan terpaksa berhentikan penebusan baucer tersebut.




Ummm...terkilan la jugak..tak patut KFC buat macam tu kan. Pada baucer tersebut menyatakan tarikh tutupnya 15 januari 2012.Tapi dia dah batalkan baucer tersebut pada post di FB KFC seperti berikut.



Tak ada rezeki kita la tu kan...Mai baca antara komen2 yang tak sedap di baca....







Semoga pihak KFC kaji dulu sebelum keluarkan baucer ni kan..Beruntungla siapa yang sempat tebus baucer ni semalam.Kawan-kawan blogger penulis macam mana?

2 comments:

Miss Eiza said...

takpe la takde rezeki dah....buat burger sendiri kt rumah pun sedap.hhihihi..thanks dear singgah dan follow blog sy..sy follow sini juga ;)

Wife Wise said...

@miss Eiza

um betul tu..bukan setakat double kan.tripple burger pun boleh...tq follow...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...