ada ke pengikut?

Saturday, December 17, 2011

KEJUTAN VS SUPRISE




huhu...gimik semata-mata...itu bukanlah kek di hari jadiku.Genaplah umur penulis 24 tahun hari ini
. Paling terindah apabila hari lahir dingati insan tercinta. Suamiku....


Membuat kejutan tatkala pulang dari kerja.Dengan muka masam dan seperti orang hilang mood.Seperti marah-marah dan tercari-cari sesuatu.

Penulis: Cari apa bang?

Suami : Cari lighter ni jaket abang dah berbulu dah.

Penulis : Tak nak lilin ke?kalau lilin ada je dalam almari.

Suami terus mencari lilin dan diam di dalam bilik lama.Penulis sempat berpesan suruh off kipas takut api lilin terpadam.

Penulis mula terfikir-fikir apa yang suami buat terlalu lama di dalam bilik.Fikirku dia sedang mencabut bulu-bulu pada baju menggunakan lilin tersebut.tapi kenapa bergelap pulak.


Kemudian tergerak pulak hati nak ke bilik risau jugak kang terbakar bilik.Sekali bila masuk...








Suami: Maaf...hanya pemberian kecil dari abang...

Penulis : Tak apa abang...pemberian yang besar buat sayang... abang mengingatinya sudah cukup...


(sangat terharu)


Apa -apa pun terima kasih suamiku....sayang mencintaimu sehingga syurga.Moga cinta kita kekal sepanjang hayat.Ameen!

Kata suami dia terpaksa menyambut awal hari lahirku kerana hari ini beliau bakal menduduki peperiksaan bagi pengajian ijazah jurutera elektrik nya  sebelum menghabiskan semester ini. 

TAHNIAH.ABANG BERJAYA BUAT SAYANG TERKEJUT + SUPRISE!

Pengalaman biasa daripada penulis.Sambutan hari jadi kawan-kawan mesti lebih mewah dan lagi gempak daripada penulis kan? 

10 comments:

NURULHANIF said...

selamt hari ulangtahun kelahiran.. moga selamat semuanya..:)

Wife Wise said...

@NURULHANIF

terima kasih kak...=)

Rieanna said...

klu dpt surprise memang best...suke suke suke
http://drieannastop.blogspot.com/2011/12/panas-dari-nuffnang.html

Wife Wise said...

@Rieanna

um memang best kan..

Rieanna said...

i dah follow this blog...thanks coz following Bunga Suria ye...

Wife Wise said...

@Rieanna

tq awak=)

Aida Suraya Abdul Rahim said...

suwit sangat! jeles! :P

Wife Wise said...

@Aida Suraya Abdul Rahim

tq awak..pengalaman kamu tentu lagi manis kan?

kakak said...

r0mntikny0.. :D

Wife Wise said...

@kakak

maklang ngn pok lang kan selalu romantik...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...